زندگی ساده تر از

ای کا ش ما آدم ها از درختی که بر لبه ی خانه ی کهنه ای امید به زندگی راهنوز از دست نداده یاد می گرفتیم که زندگی زیباست حتی اگه خشک وتهی باشد مهم نگاه ماست ای کاش یادمی گرفتیم که توان هرکاری راداریم فقط خواستن توانستن است .ای کاش کمی اسنقامت در برابر مشکلات وبلندی وپستی های زندگی رایادمی گرفتیم. ای کاش همه کمی صبر وتحمل زیادی می داشتیم. ای کاش هرگز به تنهایی عادت نمی کردیم وای کاش باهم بودیم وبه هم دیگر کمک می کردیم .چه زیبابود روزهایی که زندگی ساده بود وبی آلایش چه دلتنگ زندگی شده ام همان زندگی ساده وپاکی که باکم ترین امکانات زیباترین زندگی رامی کردیم همانند جوانه ای که در بیابان خشک وخالی با امیدو آرزوبه آینده زندگی می کردیم ای کاش ای کاش ................. ای کاش دلی ساده داشتیم همچون کودکان دست دردست هم بدون کینه وباعشق همدیگر رادوست می داشتیم ای کاش قلبی کودکانه داشتیم صاف ،ساده ،پاک ای کاش همچون کودکان زندگی رابازی می کردیم وبه واقعیت آن پی نمی بردیم واقعیت تلخی که در انتظار همه نشسته وچشم انتظار دیگران است.

4 Comments:
Anonymous مهتا said...
دوستت می دارم
حقيقت مطلق تو را
و عشقی را كه از تو
در بدنم زندگی می كند .
دوستت می دارم، بی آنكه بدانم چرا؟
يا چه زمانی -در كجا؟
تو را بی عقده و غرور
تو را آشكارا دوست می دارم .
ما به هم نزديكيم
به قدری نزديك كه دستان تو بر سينه ام
همان دستان من است
به قدری كه بستن چشمان تو
همان به خواب رفتن من است

Anonymous مهتا said...
رویای کودکی:

برای دستانت
گلی
و برای احساس عاشقانه ات
گندمی خواهم چيد .
تنها، فراموشم مكن
اگر شبی گريان از خواب برخاستم
چرا كه هنوز در رويای كودكی ام غوطه می خورم .

Anonymous ناشناس said...
به شدت یاد پشت نویسی کامیون ها افتادم. اینا چیه نوشتی؟؟؟؟!!!
قبلاً ها بهتر بود نوشته هات

Anonymous ناشناس said...
دل تنگ نوشته هاتم....