بازگشت


مگر چند بار شانس به دنیا آمدن دارم، مگر چند بار از دنیا میروم، مگر در کل چقدر زمان دارم، مگر در کل چقدر فرصت برای صحبت کردن دارم، مگر در کل چند تا دوست دارم، مگر چقدر آنها را دوست دارم، مگر سهم من از این دنیا چقدره؟ مگر من کی‌ هستم؟ میگن: درست در لحظهٔ مرگ ۲۱ گرم از وزن آدم کم می‌شه، در این ۲۱ گرم چیه مگه؟ چه چیزی از ما کم می‌شه؟ این ۲۱ گرم چقدر برامون ارزشمنده؟ ۲۱ گرم وزن یک سکهٔ پنج سنتی یا شایدم یک تیک شکلات... توی این ۲۱ گرم چه حضوری هست که زندگی‌ آدم‌ها بهش وابسته میشود؟! با این اوصاف چرا باید لباس حیوانی‌ به تن کنیم و از پشت به هم خنجر بزنیم، به هم خیانت کنیم، در جلد انسانی‌ پست‌ترین‌ها باشیم. فقط به خاطر راحت طلبی؟ به خاطر داشتن یک زندگی‌ مرفه!


1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
پستت این جمله رو یادم آورد که حتماً شنیدیش :
آهای فلانی شاید زندگی همین باشد .

و سوال من : تا کی همین است ؟