خرشانسي

گاهی‌ حس ششم درونم منو بیدارتر از هر لحظه نگاه می دارد. دیروز ايمیلی‌ از وبسايت آمازون دریافت کردم که کالایی رو فروختم، آنهم به کجا! نیجریه! من هم با حوصلهٔ تمام آن را بسته بندی و برای پست به نزدیک‌ترین پست خانه محلمان بردم، پستش کردم و برگشتم خانه. آمدم حسابم را چک کنم که مطمئن شم پول به حسابم واریز شده باشد. همین که به حسابم لاگین کردم دیدم اصلا جنسی‌ فروخته نشده!!!.... و آن کالا همچنان روی لیستینگ باقی‌ بود! به سرعت با بخش خدمات تماس گرفتم و متوجه شدم که کلیه ایمیل‌هایی‌ که دریافت کردم اسپم بودند! اسپم! به سرعت به پست خانه برگشتم تا بسته‌ام را پس بگیرم. فقط اگر ۵ دقیقه دیرتر میرسیدم هم بسته‌ام معلوم نبود در کدوم نقطه این زمین بود و هم پول پست آن به فنا رفته بود! یک خرشانسی بزرگ! چیزی که درس هوشیاری بیش از پیش را بهم داد، آنهم با شیادان اينترنتی این روز ها.

1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
سلام.
کلمه هاتون یه خرده در هم بر هم شده آقا ایمان!
البته شاید هم به عمد این کار رو کردید چون بحث اسپم ئ این مسائله می خواستی عمق فاجعه رو نشون بدی!