نشانهاي جديد


بالاخره توانستم بعد از تاخيره چند روزه دوباره يه چيزي بنيويسم... اين مدت همش درگيره ري-اينستاليشن ويندوز کامپيوترم بودم و همان طور که قابل انتظار بود، هيچ چيزي نداشتم که بتوانم باهاش فارسي تايپ کنم ... اما بالاخره امروز تمومش کردم. اين روزا همه چيزا اونجور که بايد انتظاره پيش نميرن ... سه تا از ماهييم مردن که در اثر بروز نوعي باکتري در آبشون بوده، خيلي ناراحتشون شدم. تنها کاري که از دستم برآمد گرفتن دارو براي بقييشون بود تا شايد از بروز بيماري در بقيه جلوگيري کنم. از طرفي همش دو هفته به پايان ترم مانده که فکر کردنش برايم سخت... چون همه زندگي آدم به همين دو هفته بستگي دارد. انشالله که همه چيز به خوبي بگذره ...
از دنياي سياست بايد بگم که کشف طراحهاي گروه تروريستي در عربستان روي قيمت نفت تاثيره قابل توجهي گذشته است، از طرفي يک نو نشانه پيروزي براي بوش به همراه داشته، چون مدتها بود که فقط و فقط از جنگهاي دروني عراق و شکستهاي پياپي نظاميان آمريکايي برايشان به همراه داشته است.
در ايران در کنار همه آن جنجال گري هاي بد حجابي، نشانهاي جديدي از بروزه نا آراميها درون دانشگاه اميرکبير به گوش ميرسه ... که ذهن هر دانشجويي رو به مخاطره مييندازه...

<دلم ميخواست بازم مينوشتم، اما وقت مجالم نميده ... پس تا فرصتي ديگر ... >