گلنار



امروز با خودم اين آهنگ رو توي راه زمزمه مي كردم، يک قسمتي از ترانه از خاطرم رفته بود که اومدم آنلاين و جستجوش کردم، دلم خواست يکجايي هم نگاهش دارم که در آينده نيز بتوانم سراغش بيايم....


شعر:کريم فکور

آهنگساز:مجيد وفادار

خواننده:داريوش رفيعي

دستگاه:دشتي



گلنار-کلنار-کجايي کز غمت ناله مي کند عاشق وفادار

گلنار-گلنار-کجايي که بي ثو شد دل اسير غم ديده ام گهربار

گلنار-کلنار-دمي اولين شب آشنايي و عشق ما به ياد آر

گلنار-گلنار-در آن شب تو بودي و عشق و عشرت و آرزوي بسيار

چه ديدي از من -حبييم گلنار-که دادي آخر-فريبم گلنار

نيابي اي کاش-نصيب از گردون-که شد ناکامي-نصيبم گلنار

بود مرا در دل شب تار-آرزوي ديدار

تا به کي پريشان تا به کي گرفتار

يا مده مرا-وعده ي وفا-راز خود نگه دار

يا به روي من-خنده ها بزن-قلب من بدست آر

چه ديدي از من-حبيبم گلنار-که دادي آخر-فريبم گلنار

نيابي اي کاش-نصيب از گردون-که شد ناکامي-نصيبم گلنار

لب خود بگشا به سخن گلنار دل زارم را مشکن گلنار

نشدي عاشق ز کجا داني چه کشد هر شب دل من گلنار

مدت اجراي رفيعي

1 Comments:
Anonymous ناشناس said...
I'm researchin for that ....